Добре дошли в нашия магазин
BGN
  • BGN
  • USD
  • EUR
  • RON
  • TRY
Demo Store Of Seliton Ecommerce Solution v10

Alpinestars Bionic SP Vest - Black/Red

Тук пишете кратко описание на продукта и акцентирате върху забележителните му характеристики. Съветваме ви кратко, ясно и точно да опишете най-важното, което Вашите клиенти трябва да знаят.
Оценка: Оценка: 06
  • Марка:
  • Код:
    Alpinestars Bionic SP Vest - Black/Red
  • Тегло:
    5.000 кг

Бърза поръчка без регистрация

Само попълнете 2 полета
Ние ще се свържем с вас в рамките на работния ден.
160.00 лв.

Има в наличност 50 броя

Добави в желани
Брой: + -

Описанието е ключово за успеха на бизнеса ви и ще определи дали ще превърнете посетителя в клиент или ще го отблъснете с неясни текстове и липса на съществени детайли. Важно е сами да напишете описанията на продуктите, които ще предлага вашият онлайн магазин. Не копирайте текстове от чужди уебсайтове, защото има вероятност Google и другите търсачки да ви накажат за това. Ще постигнете по-високи позиции при търсене, ако публикувате оригинални продуктови описания. Ето няколко златни правила за писане на продуктови описания:

Продавайте мечти!

  1. Добрите описания карат читателя да се чувства щастлив и да се гордее с покупката на съответната стока. Или, казано кратко: продавайте мечти, а не спецификации. Ако познавате добре целевата си аудитория и знаете какво ги мотивира да купуват, ще можете да представите продуктите по начин, който да ги интригува.

  2. Не подценявайте детайлите!

    Докато продавате мечти обаче, не пропускайте да включите и детайли за продукта. Те могат да бъдат позиционирани по-надолу, но със сигурност трябва да предоставите информация за всичко, което може да вълнува потребителя.

    Например ако продаваме „Чаша за кафе подходяща за пътуване“ клиентът би се интересувал от това в какви цветове се предлага, дали е подходяща за студени и горещи напитки и колко време ще съхрани температурата им, колко милилитра побира и т.н. Ако можете да я сравните с познат обект, това увеличава шанса посетителят да се ориентира правилно за нейния размер.

  • Изображенията също са важни, но не очаквайте те да заместят нуждата от изчерпателно описание – някои детайли не могат да се определят само от снимката на продукта.

  • Ще спечелите допълнително доверие, ако под описанието на продукта посети- телите могат да прочетат отзиви от ваши клиенти.

  • В случай че за стоката има ревюта в медиите – включете и препратките към тях.

  1. Какво има в кутията?

    Ако предлагате продукти, които са окомплектовани с допълнителни артикули, например кабели, слушалки и т.н., не пропускайте да споменете и за тях. Важи и обратното - ако стоката се нуждае от батерии, а вие няма да ги доставите, не спестявайте тази информация на потребителите. Няма да спечелите точки, ако с отварянето на кутията клиентът установи, че му трябват допълнителни аксесоари, за да използва новата си придобивка, а не може да го направи веднага.

  2. Продавайте предимства, а не термини

    Когато описанията на продуктите съдържат списък с технически спецификации, не можете да очаквате, че всички потребители ще ги разберат. Обяснете термините, като посочите предимствата, които дават.

    Важно е вие да формулирате заключението на клиентите за техническите характеристики на продукта, вместо дда ги оставите да достигнат до него сами.

от GDPR 18-05-2018, 10 Дек 2014

Ama neden saatlerce forumlarda böyle bir bilgi arayalım. Mağazada o ürünü satın alan müşterilerin yorumlarına bakmak yeterlidir.

от GDPR 18-05-2018, 30 Ное 2014

Burada müşterileriniz ürün hakkında size soru sorabilecekler, ürün hakkında görüşlerini ifade edebilecekler ve sizden memnuyetlerini paylaşabilecekler.

от GDPR 18-05-2018, 28 Ное 2014

İnternetten birşey satın almadan önce başka kullanıcıların o ürün hakkındaki yorumlarına bakarız.

от GDPR 18-05-2018, 23 Ное 2014

Puan verme özelliği sayesinde müşterilerinize ürünleri değerlendirme fırsatı sunuyorsunuz. Böylece potansyel müşteriler daha rahat karar verebilecekler.

от GDPR 18-05-2018, 21 Ное 2014

Mevcut müşterilerin yaptığı olumlu yorumlar potansyel müşterilerin kararlarında çok etkisi olacaktır.